1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2788870

Sv: Apropå nånting...
0tto: Bra så tillvida att han jobbar hårt båda delar av banan och ändå kan producera framåt när tillfälle ges. Han är ingen poängspruta, men när det gäller "att göra jobbet" tror jag han skulle vara en stor förstärkning faktiskt och nog kan han göra en och annan balja. Han är absolut ingen ersättare till Kapanen. Men ska vi bli bättre som lag måste vi börja se till så att vi har fyra bra kedjor och inte några få spelare som drar ett väldigt stort lass offensivt. Där tror jag hårt jobb+ ändå lite målsinne är en bra kombo. Jag sticker ut hakan och tycker Westfält vore klockren som värvning speciellt om EP inte ska vara center nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer