{7426}: VI e snela jämt härinne men ni e inte snela mot vissa av oss utan ni stänger av dom som försvarar sig mot påhopp från vissa som skriver i er bok (tex gäsp) !!!!!!!🤬🤬🤬🤬
Modo får la ta fram diabilderna från 2007 när de lirar i HA nästa säsong för att hålla humöret uppe. Finns inget lag i SHL som ens är i närheten lika usla som de kan ta i ett kval bäst av 7.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...