Vi slår Leksand den här säsongen på ett topplagssätt. Idag var det mycket gröt i benen och skinka i passningarna men det gällde båda lagen. Annars habil insats rakt över med i mina ögon Hartmann som har bäst fart i grejorna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Idag var det mycket gröt i benen och skinka i passningarna men det gällde båda lagen.
Annars habil insats rakt över med i mina ögon Hartmann som har bäst fart i grejorna.