+ 1
Inlägg: 2790338
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Äh, det var en jämn match. Rindells misstag släckte ju matchen för er. Sen har ni inte bästa självförtroendet för tillfället, vilket påverkar i jämna matcher såklart.
Det löser sig. Ni kanske får tillbaka ngr spelare snart också?
Det löser sig. Ni kanske får tillbaka ngr spelare snart också?
Blir orolig när jag ser Leksand spela hockey, totalt överlägsna i 1a perioden sedan slutar man spela efter 2 - 2
Blir kval detta, men det skall det inte bli med detta laget vi har.
Måste in någon ny röst i båset, challe B är som en jävla fågelholk varje match