Meduza: Lundmark är väl inte heller den spelintelligentaste, men han har tyngd och kraft. Plus ett bättre skott! Jag tycker att problemet med OJ är att dom bara flyttar på honom. Jag hörde någon på läktaren som kallade honom Baby Johansson, stämmer tyvärr ganska bra!
+ 2