mikenomad: oväntad är en underdrift, har nog inte varit så inställd på förlust på hela året.
Fortfarande lite i chock. Satt fan och väntade på ytterligare ett vansinnesdomslut och att dom skulle dra det till förlängning in i det sista.
Som konstaterat, ruggigt hög högsta nivå och obehagligt låg lägstanivå på det här laget. Skulle uppskatta om man höll sig till det första ett par 10-15 matcher i rad.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fortfarande lite i chock. Satt fan och väntade på ytterligare ett vansinnesdomslut och att dom skulle dra det till förlängning in i det sista.
Som konstaterat, ruggigt hög högsta nivå och obehagligt låg lägstanivå på det här laget. Skulle uppskatta om man höll sig till det första ett par 10-15 matcher i rad.