1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2793862

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Jugge: nu är kanske "gråterska" inte något ni brynäsare ska slänga på andra. Det går inte att läsa inläggen på er sida dom senaste 5 timmarna utan att höra falsettröster kränkt snyfta "menmenmen, vi skulle ju vi-hi-nna ju..."

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Bragd-Birger: Jaså? Ge exempel.

Inget som kommer vara värre än att ha en spelare som gråter i TV om domarna när dem själva vunnit mha dem.

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Bragd-Birger: Supportrar är likadana i alla lag, och det vet du också. Men när en spelare står och gråter ut i intervju alltså… yeez…

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...