Farsang: Vi har vunnit 2 av 3 mot er. Skulle snarare säga att i första mötet mellan oss så var det vi som gjorde ett riktigt bottennapp..
Hehe. Nej men skämt åsido. En jämn match överlag.
Förutom när vi leder med 3 mål inför sista och går ner oss ett par procent. Samtidigt som ni får vittring. Då är det inte ovanligt att det ser ut dom det gör i 3:e perioden.
Sen skulle jag väl inte säga att ni har mer spets jäntemot Timrå? I allafall inte bland forwards.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hehe. Nej men skämt åsido. En jämn match överlag.
Förutom när vi leder med 3 mål inför sista och går ner oss ett par procent. Samtidigt som ni får vittring. Då är det inte ovanligt att det ser ut dom det gör i 3:e perioden.
Sen skulle jag väl inte säga att ni har mer spets jäntemot Timrå? I allafall inte bland forwards.