Olli Hahl: ikväll kan man sova gott. Det var en röd maskin där ute på isen idag, Modo hade aldrig en chans. Men man ser på dom att det hängs med huvuden nu, dom måste ställa in sig på kval. Försöka komma bort från efterslängar och sura miner, dom tacklade hellre en spelare än att vinna pucken, det är rejält fel fokus där nu.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...