{469}: jag tror och hoppas att Jokinen fortsätter med att man ska förtjäna sin speltid. Han får prova och ändra om det behövs. Just nu är ju Walli het 😊 men i pp är Dahlén bra att ha
Annaaa: Med Dahlén tillbaka så flyttas Lundmark garanterat ner. Skulle dock vara brutalt att sätta honom i fjärdekedjan. Sätt honom med Hartmann och Pettersson, Johansson är iskall, tyvärr.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...