Banal: Du må tycka att Timrå Hej sången inte är den bästa rent musikaliskt o denna tid. Dock bör man veta att denna sång gjordes när Timrå var bland de allra främsta i ligan i början på 70 talet. Vår ikon Lillstrimma sjunger solo i den låten "när pucken släppes...". För oss som är gamla och nostalgiska betyder dem mycket i vårt timråhjärta. Jag kan lägga till att på baksidan på den singeln sjöng vår käre WÖ- KALLE (FRID ÖVER HONOM OCH MINNS HANS GÄRNING). Han sjöng "When the saints go marchin in..." och om jag fick bestämma så borde vi döpa om laget till TIMRÅ SAINTS! Detta för att både hedra WÖ kalles minne och för att det ÄR VÅRA HELGON!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
För oss som är gamla och nostalgiska betyder dem mycket i vårt timråhjärta. Jag kan lägga till att på baksidan på den singeln sjöng vår käre WÖ- KALLE (FRID ÖVER HONOM OCH MINNS HANS GÄRNING). Han sjöng "When the saints go marchin in..." och om jag fick bestämma så borde vi döpa om laget till TIMRÅ SAINTS! Detta för att både hedra WÖ kalles minne och för att det ÄR VÅRA HELGON!