1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2796648

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
DenRöda: Det var väl Expressen som skrev med stora rubriker och tog upp det som en viktig grej..och ängnade en bra del av frågestunden åt detta.inte jag. 🙂
Madsens replik på presskonferensen var för övrigt helt klockren ..😂

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Karlsson74: "Det var väl Expressen som skrev med stora rubriker och tog upp det som en viktig grej..och ängnade en bra del av frågestunden åt detta.inte jag. 🙂"

Du hånar Jennifer för att hon gör en "stor grej av det" när det hela är med glimten i ögat, som DenRöda redan förklarat, men du förstår fortfarande inte ser jag, det är till att vara tjurig.

Jag undrade även jag om Olli skulle börja snacka svenska efter nyår, så det var en rolig sak att få svar på, allt behöver inte vara så allvarligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...