1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2796880

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Simmalugnt: Dags att starta en insamling mot att Innala bör be om en offentlig ursäkt för sitt uttalande mot supportrar samt våra spelare. Om han inte gör det så bör han leta sig vidare efter nytt jobb någon annanstans.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Idiotin fördjupas ytterligare.
Det finns inga seriösa och önskvärda sponsorer som skulle dra tillbaka något stöd - då kan de ta sina pengar och stötta något annat istället.

Sen också djupt oseriöst att skriva meddelanden på facebook messenger till folk som påtalar att klubben har en tuff ekonomisk sits.

Avgå.
Uppladdat:

500x0-ggjwyqfwkaaqqzg.jpg


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
DenRöda:
Så går det när man letar klubbdirektörer norr om Bye Rast. Dom är fan MODO-skadade.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
DenRöda: Det är dags att byta ut styrelsen och ge Innala nya direktiv. Det här fungerar inte, om det är Teamsters som spökar får det projektet läggas ner.

Pinsamt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...