1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2796936

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Villervalla: Är ju en kränkt Timråsupporter som satt igång det hela på facebook.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
luffaren: Läser man på X så har vi ju typ 99 procent av övriga lags supportrar bakom oss. De snarare sitter ju och hånar vår skitnödiga styrelse nu.

Haha. Tror nog inte Innala har det jättelätt just nu som sitter klämd mellan uppeldade supportrar och lättkränkta sponsorer.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
luffaren: någon som inte får gå på hockey eller vad?

Oavsett…

Vart fan är ryggraden?!

Vi hatar m0d0 klapp klapp klappklappklapp?!?!?!

Uppsträckning av Valli och krismöte med pressmeddelande!?

Vad i helvete är det som gått fel i ledningen?

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
luffaren: Jo men enligt Innala så hade ju även sponsorer hört av sig. FB kungen Nicklas har ju erkänt att han har gjort det iaf.
Uppladdat:

500x0-screenshot20250105-2140122.png


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...