1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2797131

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Ska bli intressant att se hur föreningen fortsättningsvis krishanterar detta klavertramp,eller inte..Står man på några bajsnödiga facebooksriddares sida eller står man på spelarnas,supportrarnas och en levande supporterkultur s sida.
Sånt som verkar fungera utan problem i andra föreningar.
Det sätter nämligen rätt mycket tonen.Iaf för mitt ekonomiska engagemang i föreningen...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Karlsson74: någon som kommer ihåg denna? december 2008 gjorde Björn Svensson 5-2 för Timrå mot Rögle. Efter matchen pratade han med Canal Plus och levererade ett minnesvärt uttalande.
? Skönt att få göra mål. Som gammal malmöit finns det inget lag som man hatar mer än Rögle. Jävla pack, sa han då.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer