mikenomad: supporter klubben har känt sig motarbetade länge i olika grader men antar att detta är ett hårt slag . timrå som klubb skulle aldrig ha uttalat sig. hänvisa till sk och/eller spelarråd med hänvisning att våra supportrar och deras relation med spelare är a och o . de som inte fattar att detta är en gliring med glintem i ögat bör nog inte ha så mkt att säga till om i ett samhälle.
avgångar blir ju lite mycket då de riskerar att sätta organisationen i kris mitt i säsong men misstaget är från början att skriva detta press meddelande
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
avgångar blir ju lite mycket då de riskerar att sätta organisationen i kris mitt i säsong men misstaget är från början att skriva detta press meddelande