Rico01: Ja, håller med. Jag hoppas att alla reaktioner var dopade med den sista nyårsdroppen, för maken till dramaturgi i bästa HS format var det länge sen man läste. Nu går vi vidare, sen får berörda parter dra sina lärdomar. Ingen ska avgå. Ngn tänkte fel i all välmening.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu går vi vidare, sen får berörda parter dra sina lärdomar.
Ingen ska avgå. Ngn tänkte fel i all välmening.