1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2797196

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
{kulltorp & mikenomad}: Tack för era klarsynta och nyktra reflektioner. De behövs verkligen för att balansera reaktionerna.
Pendeln slår lätt över från ena sidan till den andra.
Motreaktionen har varit mycket tydlig och skarp. Låt det stanna där.
Tror inte att det gynnar Timrå IK, och i förlängningen oss själva, om vi fans petar in ännu mera pinnar i brasan just nu.
Eller vad tror ni alla HockeySnackare?

Ödmjukt filosoferande i eftertankens kränkta blekhet
Eder
/Sargad

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
sargad: ja nu har det nog framgått rätt tydligt vad de flesta tycker i frågan, ska vi älta detta i all evighet eller gå vidare och fokusera på resten av säsongen och helt enkelt utgå från att budskapet har gått fram ...?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer