Dutten: Om vår nya ledning inte fått tillräckligt med tid för att sätta sin prägel än så är det ju, om möjligt, ännu mer akut att dra stenhårt i nödbromsen om detta kan smyga sig ut redan på resans gång
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om vår nya ledning inte fått tillräckligt med tid för att sätta sin prägel än så är det ju, om möjligt, ännu mer akut att dra stenhårt i nödbromsen om detta kan smyga sig ut redan på resans gång