1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2797395

Sv: Apropå nånting...
Uppmaning.
Uppladdat:

500x0-img8999_0.jpeg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
VST Alktså, vad är detta!!! Ska vi nu bojkotta vår egen klubb?? Det här är totalt vansinnigt. Alla idioter som vill göra en franska revolutionen light, kanske ska titta sig i spegeln och fundera två gånger. Vad är viktigast just nu, en halvtaskigt formulerat meddelande från klubben, eller att stötta hockeylaget Timrå IK på plats. Vi har en unik chans i år att gå riktigt långt i slutspelet. Ska sådant här vansinne då förstöra allt? Ok jag kan förstå att man känner sig kränkt för att man inte får skrika ”hata”, men någon måtta får det väl ändå vara på vansinnet.

Sv: Apropå nånting...
VST: Pressmeddelandet handlade om spelarna - förstår om det var otydligt. Det är en beslutsför styrelse som beslutat - inte LB och FI. Kan vi ta en dialog kring detta istället för bojkotter?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer