FH - avdammad: Jag ställer mig tveksam till bojkott, och det är ett ickeproblem för mig då jag är exilare sedan många år.
Men jag kan förstå beslutet om man inte känner sig uppskattad, för att inte säga känner sig motarbetad när man lägger både tid och pengar på klubben. Bra läge eller ej.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men jag kan förstå beslutet om man inte känner sig uppskattad, för att inte säga känner sig motarbetad när man lägger både tid och pengar på klubben. Bra läge eller ej.