mikenomad: Jo Backlund var bla den som på egen hand satte stopp för klubbmärket på tröjorna tidigare när han tecknade avtal som hindrade detta. Skulle inte vara förvånad om han agerade på egen hand även i detta fall. Sen det som hände tidigare under säsongen med de avstängda supportrarna .... de som aktivt deltog i fighterna och enbart är på hockey för att slåss.... stäng av... men det borde inte drabbat de som inte deltog och där borde klubben stått på supportrarnas sida den gången. Sen som så många redan sagt borde klubben tagit lördagens "problem" internt så hade denna intensiva diskussion aldrig behövt uppstå. Vi har fortfarande en väg att vandra innan vi blir SHL-mässiga på vissa plan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen det som hände tidigare under säsongen med de avstängda supportrarna .... de som aktivt deltog i fighterna och enbart är på hockey för att slåss.... stäng av... men det borde inte drabbat de som inte deltog och där borde klubben stått på supportrarnas sida den gången.
Sen som så många redan sagt borde klubben tagit lördagens "problem" internt så hade denna intensiva diskussion aldrig behövt uppstå.
Vi har fortfarande en väg att vandra innan vi blir SHL-mässiga på vissa plan.