FH - avdammad: Mycket bra formulerat. Jag hatar pressmeddelandet men jag älskar Timrå IK mer än på åtskilliga säsonger. Bojkott-tramset är lika illa som moralpaniken.
Timrå Isstadion: RV är Timrå IKs mest dedikerade supporters, går på varenda match och skapar 100% av stämningen på matcherna, hemma som borta. En supportergrupp har redan lagt ned. Jag står på Timråklackens sida, ingen av oss är mer dedikerade än dem så allt snack om att ”överdriva” är bedrövligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer