Som sagt, allt detta hade inte behövt tas i plenum utan det hade räckt att ta det med berörda personer, så hade läget varit betydligt mindre spänt än vad det är nu.
Kattgubben: Ja hål i huvudet att adressera detta offentligt. Nu vet jag inte om Backlund ligger bakom detta ensam som det ryktas om. Vi behöver lugn och ro i Timrå ingen kris. Laget behöver fortsatt stöttning från supportrarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer