Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Alla har rätt att ha sin åsikt.
Men kan vi inte vänta på mötet den 14:e och se vad som händer.
Sedan kan vi agera.på årsmötet, skicka in motioner i god tid.
Ta fram namn till ny styrelse.
Ta reda påverka som ska omväljas för en ny period.
Om det inte blir något positivt den 14:e kan man försöka att ej ge styrelsen ansvarsfrihet för året som gått.
Men för stunden stötta laget, vi vill väl gå så långt det är möjligt i år. SM final.
BARA TIKARE