Rico01: Kan bara instämma i kören kring Lindgren. Däremot ligger ju Nielsen fortfarande färskt i minnet. Han som klev in under brinnande slutspel och visade sig vara duktig för att säsongen efter spela bort sig från laget.
Bättre att grabben sakta men säkert får växa in i kostymen och varva speltid i A-laget med J20 minuter också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bättre att grabben sakta men säkert får växa in i kostymen och varva speltid i A-laget med J20 minuter också.