Ikväll häng mann i hemmabaren å titt på Sportspeglen mä Christer Ulfbåge å Bosse Hansson 🥳🥳🥳 Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar i strupuslingen å I HVs kasse 🏒🥅🏒🥅🏒🥅 3 poäng ska mä I båten hemm inatt 💪💪💪 Timrå IK I VÅTT OCH TORRT ALLTID 🍾🍾🍾 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar i strupuslingen å I HVs kasse 🏒🥅🏒🥅🏒🥅
3 poäng ska mä I båten hemm inatt 💪💪💪
Timrå IK I VÅTT OCH TORRT ALLTID 🍾🍾🍾
HALLELUJA 🙏🙏🙏