Rip Kirby: varför byta "alltid" målvakten efter förlust? Det var ju knappast Juel som torskade matchen åt oss i tisdags. Då vore det ju mer rimligt att bänka/flytta ner nån utespelare som stack ut negativt i stället. Så tänker jag iaf.
+ 4