+ 2
Inlägg: 2802004
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Aljd: Hmm.
Apropå inte skriva på dialekt.
”Spelarna kommer vara taggad” är för mig som smålänning dialekt.
Är det inte en norrländsk finess att skippa pluraländelserna?
Inte utbildad, men jobbade några år som sportjournalist i Växjö.
Apropå inte skriva på dialekt.
”Spelarna kommer vara taggad” är för mig som smålänning dialekt.
Är det inte en norrländsk finess att skippa pluraländelserna?
Inte utbildad, men jobbade några år som sportjournalist i Växjö.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Borde inte klubben gå ut med informationen om mötet 14/1 ? Känns som att det inte är någon information man bara ska kasta ut 1-2 dagar innan mötet.
Bara en tanke, eller har jag missat att dom gått ut med det?
Bara en tanke, eller har jag missat att dom gått ut med det?
Det blir vinst!
Spelarna kommer vara taggad, klacken kommer vara taggad och det kommer bli ett ordentligt tryck i hallen!
Vi krossar saik idag ☺️