1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2802660

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
{10774}: Ka SAIK spelar inte jättebra just nu. Men Timrå gör dom bra genom passivitet och tveksamheter. Kom igen nu Timrå och visa lite jädrar anamma!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
För lite skott och trafik på kassen. Tycker vi hamnar lite mittemellan ibland. Sen tillför 1:a kedjan ingenting idag. Splittra nu!

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Joslan00: Bara jag som stör mig på den nya reklamen Goodway längst upp pp ryggen?

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Joslan00: En helt okej första period, men man måste spela mycket mer fysiskt mot Skellefteå än så här, annars blir man uppkäkad.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Joslan00: Ljuvligt att få se RV och övriga fans tillbaka på västra står där ni hör hemma. Väldigt fin inramning. Stort tack till er!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer