+ 15
Inlägg: 2803572
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Jåkkinen: Snacka om skygglappar. Problemet ligger långt bortom Västra stå. Många sponsorer man riskerar att bli av med, om man inte ödmjukar sig och inser allvaret också.
Men förhoppningsvis blir det ett bra möte i veckan. Där man ändå kan enas. Utan Västra stå är vi ingenting. Det såg vi mycket väl mot Växjö.
Men förhoppningsvis blir det ett bra möte i veckan. Där man ändå kan enas. Utan Västra stå är vi ingenting. Det såg vi mycket väl mot Växjö.
+ 4
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Jåkkinen: Håller med om att hot och hat är ingen bra väg att gå. Men det är knappast bättre med folk som inte kan se bägge sidorna av myntet.
+ 3
Hur länge finns Timrå IK kvar om Västra stå raderas tror du? Garanterat ett än mer allvarligt läge om så skulle ske.