+ 11
Inlägg: 2803591
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Oj, så dumt och snarstucket och med en sådan oförmåga att se båda sidor av myntet. Undertecknad har supportat och i skeden jobbat med stans toppklubbar i årtionden och har dessutom varit sportskribent på etablerad riksnivå. Hos "Kultur" blir jag ändå då jag strakt kritiserat klubbens agerande med ens en "liten individ". Men i det här fallet kan jag faktiskt ta det.
+ 3
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Peacedog: kan detta vara samma som skrev debatt artikeln ” Dags för Timrå att sätta ner foten”
Bara en fundering!?!?
Bara en fundering!?!?
+ 2
Tror du förlorade all trovärdighet just där, se vad lätt det var att häva ur sig sånt som du själv försöker förminska och peka med din besserrwisse-pekpinne på. Sjas!