1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2803663

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Aljd: Haha. Topp 3 är bitterljuvt. Avskyr CHL, men tar ju gärna en så bra position som möjligt inför ett slutspel. Med hemmafördel etc.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Det här forumet är som en dålig Herpes just nu.
Precis när man trodde att man fått bukt med skiten, så blommar det upp igen.
Nyreggade användare dyker upp som finnar på ett tonårsnylle.
Jag tror jag tar fram popcornen nu, smörsmak.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
{469}: Prio ett måste väl ändå vara att skaffa oss ett så bra utgångsläge som möjligt inför slutspelet eftersom det kanske är JUST I ÅR vi har den största möjligheten nå vårt eftertraktade SM-guld. En andraplats för att slippa möte Färjestad förrän i en eventuell final och få hemmaplansfördel i både kvart och semi måste väl ändå vara att föredra....OK, CHL nästa säsong men den dagen, den sorgen...Kom ihåg ALL IN EVERY DAY!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer