1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2803724

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Tyckare: Du inleder alltså diskussionen med att benämna dina meningsmotståndare som ”några pajaser” och ”små individer” som du anklagar för förtal och hat innan de ens har fått chansen att svara. Hur ska de kunna ta dig seriöst när du redan på förhand har aviserat att du saknar respekt för den andra sidan? Jag antar att det vore ett personangrepp att kalla dig för en pajas, men att det är OK när du själv kallar andra för pajas?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Peja: väl skriver, det jag menar med att han/hon baserar ut att det inte finns någon diplomi hos oss eller hos klacken!

Att sätta sig direkt på en hög häst, med en fast åsikt att alla andra är ”tölpar” ger inget intryck av diplomi eller förståelse i hur man för sig i en debatt!

Tror alla håller med om att hot via sms osv inte är acceptabelt, men hur många av oss här har gjort något sådant?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer