Tyckare: Hot är förståss förkastligt. Ingen har mig veterligt påstått något annat heller. Vem har sagt och uttalat hot? Det är dessutom olagligt.. Det man är hitills mest förvånad över i det här är att stora organisationer,klubbar och samarbetspartners och bevisligen gamla livserfarna människor på Faceebook och sittplats inte ens förstår den rätt uppenbara skillnaden mellan en åsikt och en känsla . Att de inte förstår gammal klubbrivalitet mellan klubbens spelare..eller ens förstår supporterkultur och nyttan klackarna gör för svensk.hockey är kanske ändå inte så konstigt när de aldrig satt sin fot i närheten av en ståplats .men ändå ska ha starka åsikter.. om peta i hur och när man ska utrycka sig.på rätt sätt . Debatten har ju nått sjuka nivåer ..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är dessutom olagligt..
Det man är hitills mest förvånad över i det här är att stora organisationer,klubbar och samarbetspartners och bevisligen gamla livserfarna människor på Faceebook och sittplats inte ens förstår den rätt uppenbara skillnaden mellan en åsikt och en känsla .
Att de inte förstår gammal klubbrivalitet mellan klubbens spelare..eller ens förstår supporterkultur och nyttan klackarna gör för svensk.hockey är kanske ändå inte så konstigt när de aldrig satt sin fot i närheten av en ståplats .men ändå ska ha starka åsikter.. om peta i hur och när man ska utrycka sig.på rätt sätt .
Debatten har ju nått sjuka nivåer ..