1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2803742

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Mosjön85: Snyggt! På bortastå? Tänkte åka dit med mina pojkar på 10 och 13 år och vråla lite i så fall. 😎👊

Ser ut som TIK031 kommer vara på plats med. 💪

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
En sak jag funderade på kommer vi inte få en riktig sillyseason efter denna heller, känns som vi kommer ha laget klart innan det hinner bli något silly? ???

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
{469}: Jag avslutar denna kväll med:
Avgå alla!!!1!1!!
Främst ”kulturchefen”… den största floppen som någonsin reggat sig härinne.
Å dä vill inte säja lite dä 😂

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer