1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2803774

Sv: Apropå nånting...
Aljd: Ett klassiskt äta kakan men ändå ha den kvar 😉😆😅

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: I NHL går det klassiska laget Detroit Red Wings nu som tåget efter tränarbytet. De förlorade det mesta innan det och nu vinner de i princip varje match. 6-2 hemma mot Seattle Kraken inatt och Kane mfl gör mål. De har en del svenskar som Raymond och Gustafsson också. Fortsätter det såhär kan det bli riktigt kul för Red Wings i år och slutspel för första gången på länge. Kul tycker jag som alltid har varit ett Red Wings fans (Håller på Toronto och Vancouver också).

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: jag skulle nog snarare likna det som att närma sig en surströmmingsfest frivilligt! Du vet att det kommer stinka men likförbannat sitter du där :S

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...