1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2803777

Sv: Apropå nånting...
Aljd: Självklart vill vi komma så högt upp som möjligt i tabellen, helst 1a :) Men 2:a är nog bättre mindre press och kanske slippa Färjestad innan finalen. CHL blir bara en bonus isf. Lite utfyllnad när det inte är några matcher och sätta Timrå och Jokinen ännu mer på hockeykartan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: CHL kan vi aldrig se som en bonus, snarare ett straff! Jag tycker det här med lediga dagar vid uppehållen är väldigt intressant!

Men jag tackar ju inte nej att slippa FBK, och man kan ju alltid hoppas att något annat lag kör slut på dom alt råkar slå ut dom :)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...