1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2805221

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2025-01-16
Öndulat: Haha. Ja tänk att vi skulle sitta här och tycka att Dahlén och Emil.P skall spela ihop. (Vi skapade ju en storm över att Dahlén och EP inte skulle spela ihop när Ante coachade dom).

Det krävdes bara att EP skulle spela center iofs(något jag tjatade mig hes om också..) 😉

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2025-01-16
Det är onödigt att tv har sådana nerpissade skäggfyllon som kommenterar!

Barnekow filmar efter att ha stått helt stilla och spelat hockey!

Det är horribel utvisning som den där jävla amatören dömer charching på!

Sopa!!!!!

Låt sanny kommentera den där!

Jävl innebandy mentalitet!
Skandal!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.