+ 3
Inlägg: 2806103
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Rip Kirby: ja om Modo kan göra 7 mål på dem borde ju vi kunna göra 14 mål
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Rip Kirby: Har Linköping värvat Marmenlind? Antar du syftar på Myrenberg?
Borde inte vara omöjligt att få hål på.
I vårt fall har JJ gjort två rejäla plattmatcher mot LHC så där måste vi helt klart kasta in Juel i kassen så vi inte får en tredje fiaskomatch mot LHC.
Borde inte vara omöjligt att få hål på.
I vårt fall har JJ gjort två rejäla plattmatcher mot LHC så där måste vi helt klart kasta in Juel i kassen så vi inte får en tredje fiaskomatch mot LHC.
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Rip Kirby: Modomatchen var en skänk från ovan till modo enligt dem som såg matchen. LHC(och modo) var urusla.
Det var öppna spjäll från båda håll. Rena j-18 matchen.
Inget att dra ngr växlar av. Antar att LHC haft samtal kring den matchen och kmr taggade till tänderna idag.
Det känns lite så där.....oroande i magen...
Det var öppna spjäll från båda håll. Rena j-18 matchen.
Inget att dra ngr växlar av. Antar att LHC haft samtal kring den matchen och kmr taggade till tänderna idag.
Det känns lite så där.....oroande i magen...
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Rip Kirby: Är det Myrenberg du tänker på? Iofs brukar ju den där Marmeladen spika igen titt som tätt
+ 2
Jag hoppas och tror på en insats likvärdig Malmömatchen i förrgår. Nu har LHC ett par giftiga forwards som kan sätta en puck eller två. Men jag hoppas att Juel får chansen. Då ökar möjligheterna för en trevlig eftermiddag i Linköping.
Och en sak till - plattan i fucking mattan Britt-Marie, nu köör vi!!1!