Ryktas tydligen om någon fraktur på Nässén. Vore ju otroligt illa om det stämmer med tanke på Didde nu även. Historien upprepar sig, när vi slåss i toppen av tabellen kommer skadorna och sänker oss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ryktas tydligen om någon fraktur på Nässén. Vore ju otroligt illa om det stämmer med tanke på Didde nu även. Historien upprepar sig, när vi slåss i toppen av tabellen kommer skadorna och sänker oss.