Isbjörnen2: Har dom där pissludren någonsin förtjänat något gott? Hade en naiv tanke att timrå kunde köra över dom idag något utav bara helvete så vi slipper se dom nästa år. Men det blir som vanligt 5-6 mål i baken och lhc framstår som något supergäng. Tur att det finns 12 andra lag som kan bidra till deras degradering
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tur att det finns 12 andra lag som kan bidra till deras degradering