+ 7
Inlägg: 2807368
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
{469}: jag är inte alls så bitter egentligen, men kommer aldrig tycka om att förlora.
Timrå har ju historisk också gjort dom där matcherna när man förlorar skotten med 45-13 men vinner matchen med 3-1. Lite ovant att vara det andra laget i dom matcherna.
Hockeygudarna hade bestämt sig på förhand idag och då blir det såhär.
Med det sagt så hatar jag blindpass bakom ryggen med adressat okänd. Något som verkar öka explosivt mot fysiska grislag som LHC och Örebro.
Timrå har ju historisk också gjort dom där matcherna när man förlorar skotten med 45-13 men vinner matchen med 3-1. Lite ovant att vara det andra laget i dom matcherna.
Hockeygudarna hade bestämt sig på förhand idag och då blir det såhär.
Med det sagt så hatar jag blindpass bakom ryggen med adressat okänd. Något som verkar öka explosivt mot fysiska grislag som LHC och Örebro.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
{469}: med Erixon, Melander och Rönnelöv så har vi 11 backar! 12 med Viggo! Nä det har gått troll i det här med backarna!
+ 1
Tycker väl heller inte numerären är för tunn, som. Vissa vill få det till. när alla är alla är hela och friska så har vi väl 8 backar. Grejen är den att vi till slut blev 4 ursprungliga ordinarie backar korta under matchens gång. Det skulle påverka vilket lag som helst.
Grejen är ju också den att vi måste få ett tillräckligt bra J20 att vi kan plocka mer en 1 back som håller måttet för nån enstaka match!