+ 3
Inlägg: 2807678
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nu stänger vi LHC tråden.
Linköpings Hockey Club är ligans sämsta hockeylag, och det är förbjudet med gymnasieexamen för att få bli medlem i deras supporterklubb.
Som vanligt var vi det bättre laget även igår, men man kan inte göra något åt guds förbestämda manus.
Linköpings Hockey Club är ligans sämsta hockeylag, och det är förbjudet med gymnasieexamen för att få bli medlem i deras supporterklubb.
Som vanligt var vi det bättre laget även igår, men man kan inte göra något åt guds förbestämda manus.
+ 9
Då är det ju bara surk*k*n Gustavsson och filmaren nr 1 Brome vi har kvar då... 😏