Simmalugnt: Haha. Saker kan verkligen misstolkas i text. 😂🤪
Tänkte att du kanske inte hade hängt med helt i diskutionen och ursprunget av Chrilles svar.
Var verkligen ingen tanke att vara nån viktigpetter.
Men som sagt. Hade nån där och då för 10 år sen sagt att vi mer än halväggs in på säsongen 24/25 skulle ligga 3:a och vara med i snacket om guld. Ja då hade man ju mest hånskrattat.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tänkte att du kanske inte hade hängt med helt i diskutionen och ursprunget av Chrilles svar.
Var verkligen ingen tanke att vara nån viktigpetter.
Men som sagt. Hade nån där och då för 10 år sen sagt att vi mer än halväggs in på säsongen 24/25 skulle ligga 3:a och vara med i snacket om guld. Ja då hade man ju mest hånskrattat.