1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2807872

Sv: Apropå nånting...
puffe: också en helt otrolig grej..vi var dyngsisst i serien det året . Hadde om jag inte minns fel 13-14 raka förluster eller något sånt under en period. Eller om det var 13-14 utan trepoängare? Hur som helst.
Djurgårn blev klar för kval rätt sent. .inte många trodde på Timrå ik då ..men grabbarna städade av dem i fyra raka och det var egentligen aldrig något snack heller.
08orna har inte återhämtat sig riktigt än.. och nu snor vi till och med deras talanger. 😂

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Hoppet är det sista som överger en sägs det, men som du säger. Det var inte många som trodde på Timrå inför kvalet mot DIF. Sparkad huvudtränare inför också (1 av dom..).

Men nä, nå snack va det inte i slutändan. Återkommer alltid till Erixons skott när jag tänker tillbaka.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer