Jag gillar inte spam men Timråhjärtat uppskattar att klubben spammar med reklam i mail och sms för att köpa matchbiljetter. Antar att jag ligger på ett par olika listor som medlem, tidigare biljettköpare and what have you för det är lika olika vinklar på utskicken. Men älska att det är kampanj, lite anpassade priser med mera. Klubben - och tekniken - har gått framåt. Så fyller man en islada.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer