1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2808393

Sv: Apropå nånting...
0tto: Givetvis ska Rönnelöw med nu mot Frölunda.
Vi har positionerat oss så bra i tabellen så det vore dumdristigt att t ex behöva matcha på 4-5 backar mot Frölunda för att ha chans på en poäng och samtidigt riskera skada/överbelastning på någon av våra livsviktiga backpjäser.
Vänd på myntet och se det som ett mycket lämpligt tillfälle att låta Lindgren och Rönnelöw växa in i det utan att SHL-existensen står på spel.
Vore helt jäkla grymt om någon av dom kan vara regelbundna 8-10 minuters SHL-backar nästa säsong.
Det skulle ge självförtroende och positiva vindar i hela organisationen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Fråga: Någon som vet hur bortastå i Örebro ser ut?
Kan man sitta eller åtminstone delvis sitta där?
(Bakgrunden är att jag just gjort höftoperation och kommer vara kryckberoende 2-3 månader)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer