{469}: Precis så. Framgång föder framgång och känslan är att Kapanen är på hugget och nyttjar varje lilla steg i rätt riktning. Citatet du återger är väl närmast ordagrant det vi hört till leda av Nubben i alla år. Hur mycket verklighet och grå vardag det än är så tror jag att det dödar allt ev intresse från sponsorer och andra att se Timrå som ett lag med ambitioner och som därav attraktiva att kanske stötta lite extra
+ 3