Zäta75: Helt otroligt vilka konsekvenser det blir av enkla misstag. Är det Linus Eriksson som tar emot ett pass i mittzon som inte var riktat till honom, han vänder hem och blir kvar i egen zon i 1,50. Helt jävla otroligt. 70% av den här matchen har Frölunda spelat som en jävla fotbollsspelare som står och skyddar bollen nere vid hörnflaggan. Timrå totalt oförmögen att ta sig över rödlinjen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer